Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΧΡΙΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ..


Φίλες και φίλοι ,
Μετά από δώδεκα χρόνια προσφοράς στα κοινά της Πιερίας από τη θέση του Νομαρχιακού Συμβούλου και του Αντινομάρχη, ελπίζω με την ψήφο σας να μου δώσετε και πάλι  τη δυνατότητα να συνεχίσω να είμαι κοντά σας και τώρα στα πολύ δύσκολα που ζει ο τόπος μας.
 Θέλω να πιστεύω πως η πορεία που διέγραψα σαν εκλεγμένος  στην τοπική αυτοδιοίκηση, σαν γιατρός στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης και ως Διοικητής στο ’’ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ’’  Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, ήταν πάντα διάφανη και εμπλουτισμένη  με στοιχεία ανθρωπιάς και αρωγής προς όλους τους πολίτες.
 Όλους εσάς που με γνωρίσατε, σας θεωρώ δικούς μου ανθρώπους και φίλους που θα με στηρίξετε στη νέα και πολύ δύσκολη προσπάθειά μου.
 Καλώ εσάς που δεν έτυχε να με γνωρίσετε, να έρθετε κοντά μου, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας  για να ανοίξουμε μαζί ένα μικρό ξέφωτο στην ελπίδα και στην προσδοκία.
Όλοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο και στο χαμόγελο. Δεν σας δίνουμε τίποτα άλλο! Φτάνει πια!
Δεν υπόσχομαι καμιά παροχή για αντιπαροχή ψήφου.
Θέτω τον εαυτό μου με τιμή και αξιοπρέπεια στην κρίση σας, για να είμαι και πάλι αυτός που ήμουν πάντα:  ο γιατρός που θα καταθέσει την ψυχή του για να είναι κοντά στα  προβλήματά σας.

Μην αδικήσετε την ψήφο σας .
Στείλτε την στο δικό σας άνθρωπο.

ΧΡΙΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Υποψήφιος Βουλευτής Πιερίας