Τρίτη 10 Απριλίου 2012

ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΠΟΥΖΑΣ Ο ...ΓΛΥΚΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΕΜΟΥ

ΉΤΑΝ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ..ΔΙΣ
ΉΤΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΙ ΈΤΣΙ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙ ΑΥΤΟΝ...
ΚΙ ΕΛΕΓΑ, ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ..... ΝΑ ΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.
Ά ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΡΙΕ....

Ο καλύτερος μου φίλος είναι ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΠΟΥΖΑΣ...
Το καλύτερο παιδί κι ο δυνατότερος παράγων της πολιτικής που πέρασε στη νεότερη ιστορία του τόπου μου ΚΙ είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ....
ΠΡΟΣΦΕΡΕ
ΠΡΟΣΦΕΡΕ
ΠΡΟΣΦΕΡΕ
ΠΡΟΣΦΕΡΕ
Αλλά ρε Αντώνη μου γιατί να λες τόσο καλά λόγια για μένα;
Θα ήθελα να τα πεις ή να τα λες ΕΥΘΕΙΑ ΣΕ ΜΕΝΑ...
ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑΜΕΙΟ ΠΩΣ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΡΕΛΑΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΗΣΟΥΝ ΠΑΛΙΚΑΡΙ....
ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΟΧΙ...
ΣΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΕ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΗΣΟΥΝ ΠΑΛΙΚΑΡΙ....
Όμως ρε ΑΝΤΩΝΗ, πολλά νεύρα.... Τα νεύρα σκοτώνουν πρόσεξε....
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗ ΗΛΙΚΙΑ....

με τιμή 
και φίλος σου για πάντα

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ