Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Έτσι κι αλλιώς, διαφήμιση δεν υπάρχει». Το... ζήτημα είναι ποιος τους πιστεύει;




Ξερή γραμμή στο σύνολο των καναλιών της ιδιωτικής τηλεόρασης: το ζητούμενο δεν είναι η πρωτιά, αλλά η επιβίωση. Μετάφραση: «Δεν μας νοιάζουν τα νούμερα (πια), αλλά η μείωση του κόστους. Έτσι κι αλλιώς, διαφήμιση δεν υπάρχει». Το...

ζήτημα είναι ποιος τους πιστεύει;

Το προσεχές καλοκαίρι, μάλιστα, αναμένεται να παρατηρηθεί το φαινόμενο που «στήριξε» το Alter από δύο χρόνια. Επειδή δεν υπάρχει φράγκο για νέο πρόγραμμα, το βάρος θα πέσει στις κονσέρβες, ενώ όποιος προσφέρεται να βγαίνει «αέρα» με το τίποτα, καλώς να ορίσει…