Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΕΣ, ΣΤΟ ΣΤΕΝΟ ΤΗΣ ...ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ....ΧΑΜΟΣ!!!

Στο στενό της αμαρτίας, Γιωργάκη Ολύμπιου ξέρει και ζει η ΝΕΟΛΑΙΑ μου......
Γουστάρω ΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΠΙΕΡΙΑ γιατί...
Γιατί εδώ ακόμη μαλώνουμε ποιος θα πρωτοκεράσει
Γιατί δεν λέμε ψιψινέλι, ζουζουνάκι, πιτσιτσιλικολίνι. αλλά γιαβρί μου, καρδιά μου, πουλί μου.....
Γιατί το σουβλάκι το τρώμε σε σάντουιτς και το καλαμάκι το βάζουμε στον φραπέ μας. Ποτέ αντίστροφα!
Γιατί δεν κάνουμε ποτέ επίσκεψη «με άδεια χέρια»
Γιατί ζούμε στην μοναδικό τόπο του κόσμου που γράφεται με Όλυμπος ως Όλυμπος ο "ΟΛΥΜΠΟΣ" και προφέρεται με πολλά "OLYMPUS"!
Γιατί το βράδυ όταν οι δρόμοι σε άλλες πόλεις είναι έρημοι στο ΣΤΕΝΟ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ γίνεται ΧΑΜΟΣ!
Γιατί μετά από ξενύχτι και μεθύσι πάμε κατευθείαν για μπουγάτσα με γάλα
Γιατί αν πεινάσεις στις τρεις η ώρα το πρωί, μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε πατσά, κρέπα ζεστή ή κουλούρι φρεσκοψημένο
Γιατί όταν λέμε "ραντεβού στου Μαυροειδή" μόνο εμείς καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να πάμε εκεί στην αρχή της Μ. Αλεξάντρου
Γιατί μαζί με τον καφέ ή το ποτό μας κερνάνε λουκουμάκι, γλυκάκια ή μεζεδάκια
Γιατί είμαστε οι μόνοι που ξεκινάμε το μεσημέρι για καφεδάκι και χαλαρά καταλήγουμε να πίνουμε μαλαματίνες μέχρι πρωίας
Γιατί μπορούμε να δούμε το πιο όμορφο ηλιοβασίλεμα στην παραλία
Γιατί έχουμε τις πιο όμορφες γυναίκες της Ελλάδας!
Γιατί εδώ οι γυναίκες βάφουν τα νύχια τους με όζα...!
Γιατί όταν σπάει το τζάμι φωνάζουμε τον ''τζαμτζή''
Γιατί όταν βγάζει ομίχλη μια μοναχική βόλτα στην παραλία λειτουργεί ως ηρεμιστικό
Γιατί ακόμα και αν χαθείς, κατεβαίνεις στην παραλία και βρίσκεις τον δρόμο σου!
Γιατί μιλάμε δυνατά και γελάμε με την καρδιά μας....
ΓΙΑΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ....
Άντε ρε Πιερία μου Κατερίνη μου, άντε ρε μεγάλη μου αγάπη....