Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Κάρολ:«Βρήκα το λιμάνι μου»...




Ο τερματοφύλακας των νταμπλούχων Ελλάδας, μιλώντας στο «Sky Sports», υποστήριξε ότι βρήκε το λιμάνι του στον Ολυμπιακό.

Ο 35χρονος Βορειοϊρλανδός γκολκίπερ του Θρύλου Ρόι Κάρολ, μιλώντας στο... Sky Sports» δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για παραμονή του στον Ολυμπιακό:

«Πήγα στην Ελλάδα, δούλεψα σκληρά και το απολαμβάνω. Διασκεδάζω και πάλι να παίζω ποδόσφαιρο. Είχα χάσει την αγάπη μου για αυτό, αλλά τώρα ξαναπαίζω και μου αρέσει πολύ. Όταν απολαμβάνεις αυτό που κάνεις, όλα τα άλλα έρχονται».

«Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να προπονούμαι σκληρά και να δείχνω στον προπονητή μου πως είμαι αρκετά καλός για να αγωνίζομαι. Αφότου έφυγα από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, άλλαξα 6-7 ομάδες, αλλά τώρα βρήκα το λιμάνι μου. Η οικογένειά μου είναι στην Ελλάδα κι έχω τακτοποιηθεί εκεί».