Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ; ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...

Επιτέλους τέλος, για την ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ....ΟΛΥΜΠΟΥ! Ρε ουστ....
ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΩΡΑ, Μ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΤΙΠΟΤΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΕΔΩ ΓΥΡΩ ΜΑΣ, ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, ΠΩΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ;;;
Εγώ είμαι κάτι παραπάνω από σίγουρος....
Υπάρχει εκεί έξω και κυκλοφορεί, εκείνος ο μ@λ@κ@ς που ήθελε να φέρει στην ΠΙΕΡΙΑ μου και εκεί πάνω στο ΜΥΘΙΚΟ ΒΟΥΝΟ, ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ τις Φυλακές Ολύμπου! Ναι ρε, κύριε μ@λ@κ@ μου, αυτός θα φέρει κι άλλα στη ζωή μας....
Εκεί έξω υπάρχουν κι οι άλλοι που ψήφισαν τότε την ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΣΤΗ "ΣΚΛΑΒΙΑ" ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ! Και μάλιστα ρε κορόιδα τον έναν τον κάνατε και ...ΔΗΜάρπαγα και τον άλλον και πάλι ΒΟΥΤΗΣΧΤΗ!!!
ΆΡΑ;;; Εσείς που τους ψηφίσατε τώρα κάνετε διαδήλωση κατά ...τους!
ΆΡΑ;;;; ΕΣΕΙΣ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ...Μ@Κ@κΕΣ!!!