Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑΥΑΡΧΟΝΟΜΑΡΧΟΒΟΥΛΕΥΤΟΠΛΟΙΑΡΧΟΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ "ΔΑΓΚΩΤΟ"

Δεν πα να γίνεις ρε Διονύση και ....αντιστρατηγοναυαρχοβουλευτουπερυπουργοναύαρχος; Εγώ θέλω τις δράσεις του ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗ! 
Ας κοιτάξουν στα μάτια αυτές τις γυναίκες και να πουν πως η ΚΙΝΗΣΗ του ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ για  ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ ήταν ΛΑΘΟΣ!  
Κι έγινε εν τέλει η ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ από το ΙΔΡΥΜΑ "ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΣΧΑΛΗ" κι ύστερα έγινε κι η εξέταση των ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ 450 ΓΥΝΑΙΚΩΝ του Νομού Πιερίας! Κι ύστερα, ή καλύτερα τώρα όποιος από εκείνους τους ΠΟΛΕΜΙΟΥΣ αυτής της πρωτοβουλίας επιμένει στην κόντρα, ας κοιτάξει στα μάτια αυτές τις κυρίες κι ας πει ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗ! 
Κάντε το ρε ...κότες λυράτες! 
ΚΟΤΕΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ Ο ΛΑΟΣ, ΚΛ@...ΤΕ ΜΕΝΤΕΣ! 
Αλλά ρε κοπρίτες είναι γλυκιά η εξουσία και τα παρελκόμενα της! 
Τότε όταν έγραψα για την συγκεκριμένη δράση του ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗ, έγραψα πως έστω και μία γυναίκα να βρεθεί με καρκίνο και να .... γιάνει, τότε θα είμαι ΕΥΤΥΧΗΣ! 
ΤΏΡΑ ΕΝΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ, ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΧΩΡΙΣ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ ....17 ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΙΣ ΔΩ ΟΛΕΣ ΥΓΙΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΩ!!! 
Αν δεν ήταν το ΙΔΡΥΜΑ ΡΕ ΚΙ ΟΙ ΤΣΑΜΠΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΙ ΕΥΚΟΛΑ, ΠΟΛΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΔΥΣΚΟΛΗ! ΔΥΣΤΥΧΩΣ! 
Κι εσείς που θέλατε να μη γίνει, τώρα ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΡΕ ΚΟΠΡΙΤΕΣ;;;; 
ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ! 
Όσον αφορά στο ποιός είναι ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ, εμένα δε με νοιάζει! Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑΥΑΡΧΟΝΟΜΑΡΧΟΒΟΥΛΕΥΤΟΠΛΟΙΑΡΧΟΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ "ΔΑΓΚΩΤΟ" ΓΙΑ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΖΩΗ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ!!!