Ο εγκλωβισμός της Πιερίας μεταξύ τεσσάρων σταθμών διοδίων θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της. Την οδηγεί σε οικονομικό μαρασμό και στο περιθώριο.
Εξ αρχής, με την εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης της εθνικής οδού, που συντάχτηκε εγκρίθηκε και υπογράφτηκε την περίοδο 2007 – 2009 από τον τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιά, ο οποίος άφησε την Θεσσαλία χωρίς διόδια, προέκυψαν σημαντικά προβλήματα για το νομό Πιερίας.
Στο διάστημα 2010 – 2012, με δυναμικές κινητοποιήσεις των φορέων και των πολιτών, αλλά και την συντονισμένη παρέμβαση των βουλευτών ΠΑΣΟΚ της Πιερίας συγκρατήθηκε η συνεχής αύξηση της τιμής διέλευσης των διοδίων, δεν λειτούργησαν τα διόδια του Αιγινίου και δεν λειτούργησαν επίσης για τους πολίτες της Πιερίας και των Ι.Χ. γενικότερα των επισκεπτών της νότιας Πιερίας, τα παράπλευρα διόδια στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς.
Ακόμη κρατήθηκε ανοιχτός ο κόμβος της Σκοτίνας για την εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών της περιοχής.
Τώρα με επίσημη ανακοίνωση του αρμόδιο Υπουργείο δίνει τη δυνατότητα στην παραχωρησιούχο εταιρία να λειτουργήσει τα διόδια του Αιγινίου, τα παράπλευρα του κόμβου της Λεπτοκαρυάς και κλείνει τον κόμβο της Σκοτίνας χωρίς καμιά μέριμνα για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Πιερίας.
Έτσι έχοντας δύο σταθμούς διοδίων στην βόρεια πλευρά (Μάλγαρα και τον υπό λειτουργία του Αιγινίου) και δύο στη νότια πλευρά της (Λεπτοκαρυάς και Ραψάνης) η Πιερία, αντί να είναι κομβικό σημείο συνάντησης και διέλευσης των οδικών αξόνων (Π.Α.Θ.Ε. και Εγνατία οδός) και τόπος ανάπτυξης, κινδυνεύει να αποκλειστεί και να είναι τόπος αποφυγής διέλευσης οχημάτων και επισκεπτών. Τόσα πολλά διόδια σε τόση μικρή απόσταση (80 χιλιόμετρα) δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα!
Η ΝΟΕΣ ΠΑΣΟΚ Πιερίας, είναι αντίθετη στην λειτουργία των διοδίων του Αιγινίου και των παράπλευρων διοδίων στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης και κίνησης των οχημάτων από ασφαλές παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Να εφαρμοστεί άμεσα το ηλεκτρονικό σύστημα διέλευσης όλων των διοδίων με αναλογική πληρωμή σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που διανύει το κάθε όχημα.
Να τηρηθούν οι δεσμεύσεις για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής για μειωμένο τέλος διέλευσης.
Η εθνική οδός θα πρέπει να ενισχύει και όχι να αποκλείει την επικοινωνία. Να είναι δρόμος ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και όχι να την στραγγαλίζει με έργα που γίνονται χωρίς να λαμβάνουν υπόψη την τοπική κίνηση και την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Δεν θα επιτρέψουμε ένα νέο αποκλεισμό που θα είναι το τελειωτικό χτύπημα για τον τουρισμό και την οικονομία της Πιερίας
ΝΟΕΣ ΠΑΣΟΚ ΠΙΕΡΙΑΣ