Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Θα διεκδικήσω το χρίσμα για διεκδικήσω τη Δημαρχία του δήμου Δίου-Ολύμπου


Και λίγο πριν εξαντλήσει την εκφώνηση του 11σέλιδου report του, ανέφερε με νόημα: «Η όλη κατάσταση μου θυμίζει την παροιμία ‘φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης’. Τον κάλεσα ήδη (σ.σ: τον κ. Κοσμαδάκη) τέσσερις φορές, και αυτή είναι η πέμπτη, να έρθει πρόσωπο με πρόσωπο να μιλήσουμε για τα πεπραγμένα στο ΨΝΠΟ. Δεν ξανασχολούμαι μαζί του. Έχω κι άλλα πράγματα να κάνω. Έχω κι αλλού να προσφέρω».

Το «πού αλλού», μας το διευκρίνισε μετά, όταν τον ρωτήσαμε για τις φήμες που τον φέρουν να ενδιαφέρεται για την τοπική αυτοδιοίκηση.

«Ο τρόπος που διαχειρίστηκα την εξουσία ως διοικητής τριών νοσοκομείων», μας απάντησε, «μου δίνει το δικαίωμα να διεκδικήσω τη συμμετοχή μου σε όποια διαδικασία προκρίνει το κόμμα μου, για να διεκδικήσω τη Δημαρχία του δήμου Δίου-Ολύμπου».