Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Στη Σκιά του Ολύμπου με τον Δημήτρη Π. Κεραηλίδη

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

  ΓΝΩΡΙΣΑ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΤΟΝ ΙΓΝΑΤΙΟ ΣΩΤΗΡΙΑΔΗ ΟΠΟΥ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ …ΤΡΕΧΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΑΘΩΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΟΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ. ΠΑΝ …ΑΞΙΟΤΑΤΟ ΤΕΚΝΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΜΟΥ και ΠΙΕΡΙΕΥΣ …ΤΕΡΑΣΤΙΩΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!

  • Έλα Αλέκοοοοοο
  • Για σήμερα ρε συ φίλε κι αδερφέ μου θα σου μιλήσω για ….ΚΑΛΟ!
  • ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΗ ΕΝΝΟΙΑ – ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΔΙ ΕΣΕ, ΑΛΕΚΟ Μ!
  • Επίσης ότι είναι ΚΑΛΟ δι εμέ δεν σημαίνει και πως μου κάνει και …ΚΑΛΟ!
  • Για παράδειγμα, μου αρέσει το ουίσκι και δι εμέ είναι το ποτό μου και είναι ΚΑΛΟ δι εμέ!
  • Αλλά δεν είναι καλό διότι μου κάνει ΚΑΚΟ!
  • ΆΡΑ;
  • Τι άρα ρε συ Αλέκο;
  • Ά μιάς κι ο λόγος περί καλού, ήρθε η ώρα να πω και ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ για τον ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΙΓΝΑΤΙΟ ΣΩΤΗΡΙΑΔΗ, τον φίλο κι αδερφό, εν Χριστώ!
  • ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΟΠΟΥ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ …ΤΡΕΧΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΜΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!
  • ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΟΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.
  • ΠΑΝ …ΑΞΙΟΤΑΤΟ ΤΕΚΝΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΜΟΥ και ΠΙΕΡΙΕΥΣ …ΤΕΡΑΣΤΙΩΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!
  • Εκεί λοιπόν ο Πατέρας Ιγνάτιος επιτελεί έργο….
  • Και τολμώ και κάτι.
  • Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!
  • Κι ας είναι κι απ την …ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ!
  • Ξέρω πως εκεί πρεσβεύει το ΚΑΛΟ και ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ …ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ, ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΑ!
  • Ιγνάτιε με αγάπη αδελφική σου αφιερώνω το γράμμα του παιδιού αυτού…
  • ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ – ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΨΥΧΗ!
  • Έκθεση από μαθητή του δημοτικού
  • με θέμα: «Τι να ζητήσω από το Θεό».
  • «Θεέ μου, απόψε σου ζητάω κάτι που το θέλω πάρα πολύ. Θέλω να με κάνεις τηλεόραση! Θέλω να πάρω τη θέση της τηλεόρασης που είναι στο σπίτι μου. Να έχω το δικό μου χώρο. Να έχω την οικογένειά μου γύρω από εμένα. Να με παίρνουν στα σοβαρά όταν μιλάω. Θέλω να  είμαι το κέντρο της  προσοχής και να με ακούνε οι άλλοι χωρίς  διακοπές ή ερωτήσεις. Θέλω να έχω την ίδια φροντίδα που έχει ? τηλεόραση όταν δεν λειτουργεί. Όταν είμαι τηλεόραση, θα’χω την παρέα του πατέρα μου όταν έρχεται σπίτι από τη δουλειά, ακόμα κι αν είναι κουρασμένος. Και  θέλω τη μαμά μου να με θέλει όταν είναι λυπημένη και στενοχωρημένη, αντί να με αγνοεί… Θέλω τ’αδέλφια μου να μαλώνουν για το ποιος θα περνάει ώρες μαζί μου. Θέλω να νοιώθω ότι  η οικογένειά μου αφήνει τα πάντα στην άκρη, πότε – πότε, μόνο για να περάσει λίγο χρόνο με μένα. Και το τελευταίο, κάνε με έτσι ώστε να τους κάνω όλους ευτυχισμένους και χαρούμενους.
  • Θεέ μου, δε ζητάω πολλά. Θέλω μόνο να γίνω σα μια τηλεόραση!».
  • ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΤΕΡΑ ΙΓΝΑΤΙΕ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ…
  • ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΚΡΕ!!!
  • Ευτυχείτε…
  • Και το πάρτι συνεχίζεται… τι συνεχίζεται, το πάρτι έχει μετατραπεί σε όργιο!
  • ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ!
  • ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΡΕ ΒΟΔΙΑ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ...ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟΝ ΌΛΥΜΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ!!!
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑΑ