Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΙΩΑΝΝΑΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ



Κυρία Παπαδιαμαντή, είσθε υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με την "Κίνηση Ευθύνης" του κ. Τσιφοδήμου. Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν σε αυτήν σας την επιλογή;


Είναι η δεύτερη φορά που επιδιώκω τη δημοκρατική νομιμοποίηση. Ως γνωστόν, είμαι ήδη δημοτική σύμβουλος και έχω διατελέσει πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λιτοχώρου. Εδώ και μήνες φίλοι και γνωστοί από τον διευρυμένο πλέον Δήμο Δίου-Ολύμπου με παρότρυναν να είμαι εκ νέου υποψήφια. Θεωρώ ιδιαίτερη τιμή για μένα ότι η παρότρυνση των φίλων και γνωστών συνάντησε την επικυρωτική απόφαση του Θανάση Τσιφοδήμου να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιό του.

Γιατί με τον κ. Τσιφοδήμο και όχι με κάποιον άλλο υποψήφιο;

Το ζητούμενο για μένα δεν ήταν να είμαι ούτως ή άλλως υποψήφια. Ο Δήμος είναι εξ ορισμού ένας συλλογικός χώρος δράσης. Προσωπικά, επειδή έχω την επαγγελματική προϋπηρεσία ως Δικηγόρος σε συλλογικούς χώρους, αλλά είμαι και φορέας της πολύπλοκης αυτοδιοικητικής τεχνογνωσίας, θεωρώ ότι το πρωτεύον στοιχείο επιλογής είναι ποιός έχει τα ποιοτικά αυτοδιοικητικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά να συνθέτει διαφορετικές ιδέες, απόψεις και προτάσεις και να λειτουργεί συμμετοχικά. Κοιτάξτε, στο νέο μεγάλο Δήμο έχουμε διαφορές ανάπτυξης, διαφορές προβλημάτων και προκλήσεων και το διακύβευμα είναι πώς να είμαστε ενωμένοι χωρίς να ακυρώνουμε τις θετικές διαφορές μας. Καταλήγοντας, θα ήθελα να πω ότι ο Θανάσης Τσιφοδήμος θα είναι ο καλύτερος Δήμαρχος. Έχει παιδεία, είναι φιλικός και άμεσος και έχει την αυτοδιοικητική εμπειρία και αποτελεσματικότητα να σφραγίσει την αναπτυξιακή πορεία του νέου Δήμου. Και ευτυχώς δεν έχει την πολιτική φθορά.

Πώς ήταν η εμπειρία σας από την ενασχόλησή σας με την κτηματογράφηση της περιοχής της Κατερίνης;

Πράγματι, τα δύο προηγούμενα χρόνια η δικηγορική μου εταιρία ανέλαβε την νομική υποστήριξη της κτηματογράφησης του Δήμου Κατερίνης. Η καθημερινή ενασχόληση με την κτηματογράφηση της περιοχής μου έδωσε τη δυνατότητα να δω από κοντά το ιδιοκτησιακό καθεστώς και τις ιδιομορφίες του, τόσο στον αστικό ιστό, όσο και στα αγροτεμάχια. Επίσης, ιδιαίτερη χαρά για μένα απετέλεσε η επαφή και συνεργασία με τους συμπολίτες μας και κύριο μέλημά μας ήταν πάντα η εξυπηρέτησή τους, χωρίς καθυστερήσεις και παραλείψεις. Ευτυχώς, όλα κύλησαν ομαλά και ουδέν πρόβλημα.

Η δική σας οραματική ματιά εν όψει των εκλογών ποιά είναι;

Το προσωπικό μου πρόταγμα εν όψει των εκλογών, αλλά κυρίως μετά από αυτές δεν είναι οι κομματικοπολιτικές καταγραφές. Όλοι έχουμε την κομματική μας προέλευση. Και αυτή είναι γνωστή. Το πρόταγμα για μένα είναι η διαμόρφωση μιας συνεκτικής αγωνιστικής και διεκδικητικής θεματολογίας. Επικοινωνώ με τους συμπολίτες μας πάνω σε συγκεκριμένα σχέδια και πρωτοβουλίες, συλλογικές και προσωπικές. Προσωπικές εννοώ πάντα ενταγμένες μέσα στη συλλογική σύνθεση. Θέλω να σας πω ξεκάθαρα ότι θα τιμήσω την εντολή εκπροσώπησης των συνδημοτών μου με αποφασιστικότητα και με υψηλό αίσθημα δημοκρατικής λογοδοσίας. Σας ευχαριστώ.