Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΠΕΡΙ ΗΛΙΑ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ Ο ΛΟΓΟΣ....

 
  • ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ.
  • Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ "ΥΠΟΠΤΗΣ" ΚΑΤ ΑΥΤΟΥΣ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ, Σ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ... 
  • ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ...
  • Ο Ηλίας είναι μιά αμφιλεγόμενη προσωπικότητα, που όμως ΔΙΝΕΙ...
  • ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ....
  • ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΚΑΛΑ ή ΌΧΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.
  • Τώρα για παράδειγμα εκεί στην ΠΛΑΤΕΙΑ.
  • ΟΦΕΊΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΙΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΘΕΙ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.
  • "Αν δεν ήταν ο Ηλίας Τσολακίδης εκείνη, την πρώτη ημέρα της Πανελλήνιας Μάζωξης στις πλατείες, Η ΠΙΕΡΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ"
  • ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
  • ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ....
  • ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ή ΕΥΤΥΧΩΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΗΛΙΑΣ....
  • Εμένα αδερφέ Ηλία δε με πειράζει που είσαι εκεί έξω δυνατός και αγωνιστικός.
  • ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΙ ΚΟΜΜΑ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ....
  • ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣ.....
  • Έ αυτό θα το δούμε, όταν και αν  έρθει....
  • ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
  • ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ....
  • ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ...
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ