Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Η Μαρία θα έκανε κάτι extreme για κάποιον άνδρα;


Από τη μια μεριά, το ταλέντο της στο τραγούδι και η εντυπωσιακή της εμφάνιση. Από την άλλη, το εξαιρετικά αναγνωρίσιμο επίθετό της. Η Μαρία Ματσούκα, αδελφή της Δήμητρας Ματσούκα, εξηγεί γιατί το να κουβαλάς ένα διάσημο επίθετο δεν συνυπολογίζεται πάντα στα ατού σου.

«Μήτσι» τη φωνάζεις;
«Ναι, για μένα πάντα είναι η Μήτσι. Η αδερφή μου, λοιπόν, με συμβούλευε από μικρή. Ήταν πολύ προστατευτική μαζί μου. Με διάβαζε, με πρόσεχε και εγώ τη θαύμαζα. Βέβαια, αν και την είχα ως πρότυπο, δεν μπορούσα να την ακολουθήσω. Εκείνη ήταν πολύ καλή μαθήτρια. Εγώ πάλι όχι. (γελάει) Η αδελφή μου όμως είχε πάντα μεγάλες προσδοκίες για μένα. Ήθελε να είμαι καλύτερη παντού».

Τουλάχιστον, το διάσημο επίθετό σας σε βοήθησε να κάνεις καριέρα; «Θα σου πω. Εγώ ξεκίνησα να ασχολούμαι με το τραγούδι πριν από πέντε περίπου χρόνια. Αν και είχα πάει σε μια σχολή σκηνοθεσίας, τελικά, στον δρόμο κατάλαβα πως το μόνο που μου άρεσε ήταν το τραγούδι, και μάλιστα το πιο μοντέρνο και σύγχρονο στιλ. Τότε, όμως, πήγα σε μια ακρόαση στον Πάνο Κιάμο κι έτσι απλά ξεκίνησα να τραγουδάω σε πιο λαϊκό ρεπερτόριο. Εκ των υστέρων, λοιπόν, σου απαντώ πως, αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, θα άλλαζα επίθετο. Μου έκανε και καλό, δεν λέω, μου έκανε όμως και πολύ κακό. Ο κόσμος με έκρινε πολύ πιο αυστηρά. Πολλοί μάλιστα το αντιμετώπισαν με αντιπάθεια: “Α, είναι η αδελφή της γνωστή, θέλει να γίνει και αυτή” έλεγαν».

Έχεις κάνει κάτι συγκλονιστικά extreme για έναν άνδρα; «Όχι. Και δεν ξέρω κι αν θα έκανα ποτέ κάτι extreme. Νομίζω ότι οι γυναίκες δεν πρέπει να κάνουν πολλές θυσίες. Οι άνδρες είναι οι κυνηγοί».