Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

«Είμαι έτοιμη να ερωτευτώ, γιατί όχι και Έλληνα»

Η Αντριάνα Σκλεναρίκοβα μίλησε για την νέα σελίδα που ανοίγει πλέον στην ζωή της, μετά το τέλος του γάμου της με τον Κριστιάν Καρεμπέ: «Το σίγουρο είναι ότι θέλω να σταθώ στα πόδια μου, να είμαι καλά με τον εαυτό μου και να κάνω την ζωή μου όλο
«Είμαι έτοιμη να ερωτευτώ, γιατί όχι και Έλληνα»
και πιο ευχάριστη κάθε μέρα», δήλωσε αποκλειστικά στην εφημερίδα Espresso...

Μάλιστα η δίμετρη καλλονή δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να ερωτευτεί κάποιον Έλληνα τώρα που βρίσκεται στην χώρα μας: «Γιατί όχι; Σημασία δεν έχει πού θα σου συμβεί, αλλά να ταιριάζεις με τον άνθρωπο που έχεις απέναντί σου!»
Μιλώντας για την ζωή της με τον Καρεμπέ δήλωσε: «Έζησα 15 χρόνια με αυτόν τον άνθρωπο και μπορώ να πω ότι ήταν τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Το πιο σημαντικό είναι να μην ξεχνάς να είσαι ευτυχισμένη και αν δεν είσαι, να ψάχνεις την ευτυχία».
www.newstoday.gr