Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ είμαι φανατικός θαυμαστής της κορμάρας σου, αλλά και της τρέλας που κουβαλάς...

Σάσα Μπάστα: «Σε Θέλω Ακόμα Πιο Σέξι».

Ο φαν που δεν αρκείται στο γυμνό

Σάσα1
«Είμαι 28 χρονών, μένω στην Κω και είμαι φανατικός θαυμαστής της κορμάρας σου, αλλά και της τρέλας που κουβαλάς. Με χαλάει που δεν τολμάς να κάνεις ακόμη πιο αποκαλυπτικές φωτογραφίσεις. Αναρωτιέμαι γιατί δεν κάνεις το παραπάνω βήμα. Π.χ., θα έκανες μια τολμηρή ερωτική σκηνή σε ταινία όπου να κάνεις σεξ πισωκολλητά ή να κάνεις στοματικό έρωτα, όπως άλλωστε έχουν κάνει πολλές ηθοποιοί;» Aπό fotis ladas

«Δεν είμαι ηθοποιός, είμαι τραγουδίστρια. Και είναι τουλάχιστον γραφικό να ζητάς από μένα ακόμη πιο αποκαλυπτικές φωτογραφίσεις όταν 9 στις 10 Ελληνίδες ψευτο-σελέμπριτι εκεί έξω είναι τόσο μυξοπαρθένες, που φοβούνται να φωτογραφηθούν έστω με μαγιό για να μη "σπιλωθεί η τιμή τους". Αλλά έτσι είναι, η σοβαροφάνεια θα μας φάει. Και τα κλειστά μυαλά, αφού στο εξωτερικό όλες οι πραγματικές σταρ (από την Αντζελίνα Τζολί ως την Σαρλίζ Θερόν) δε διστάζουν να φωτογραφηθούν και προκλητικά και σέξι. Πάντως, σου υπόσχομαι, αν ποτέ το γυρίσω στην υποκριτική, να λάβω τις παρατηρήσεις σου σοβαρά υπόψην».