Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

«Καθρέφτης ψυχής»

Στα βιβλιοπωλεία η ποιητική συλλογή της Μάγδας Παπαδημητρίου-Σαμοθράκη

«Καθρέφτης ψυχής»


Η λέξη ξέφυγε σαν ανάσα από τη ψυχή και κάθισε στο χαρτί για να ζευγαρώσει με τις άλλες λέξεις για να γίνει ποίηση! Να υμνήσει θέλησε την ομορφιά της ζωής, τη νοσταλγία, τον έρωτα στο πρόσωπο του συντρόφου μου, τον αγώνα για τη χώρα μου και το τρυφερό άγγιγμα των παιδιών μου! Πιστεύω ότι το κατάφερε τούτο το απόσταγμα ψυχής!
Η ψυχή μου ταξιδεύει σαν αερικό στα παιδικά μου χρόνια, στις θύμησες της πόλης που μεγάλωσα, στη Πιερική γη όπου ο πανανθρώπινος Όλυμπος, τα Πιέρια όρη των Μουσών και των θρύλων φιλούν το αγαπημένο μου Αιγαίο.!
Σας καλώ σε τούτο το ποιητικό αντάμωμα ψυχής να ταξιδέψετε μαζί μου στην Ελλάδα που αγάπησα και να γίνετε συνοδοιπόροι στη πορεία μου!

Μ’αυτά τα λόγια η  Μάγδα Παπαδημητρίου Σαμοθράκη καλωσορίζει τον αναγνώστη στο νέο της πόνημα, την ποιητική της συλλογή με τίτλο «Καθρέφτης ψυχής» που ήδη βρίσκεται στις προθήκες των βιβλιοπωλείων όλης της χώρας από τις εκδόσεις «άνεμος».

Η συντοπίτισσά μας δημιουργός, άνθρωπος εμπνευσμένος και δοσμένος με όλο το είναι στην τέχνη, την φύση, το ωραίο, μας μεταφέρει με τα ποιήματά της σε ένα ονειρικό ταξίδι με τα μάτια της ψυχής μας.

Θέλει να μοιραστεί στιγμές, να νιώσει αισθήματα, να δώσει ένταση στην ποίησή της μέσα από τον έρωτα, τη χαρά και τη λύπη, την αισιοδοξία, τον αγώνα.
Αγαπά τα ταξίδια και φαίνεται μέσα και από αυτή την ποιητική της συλλογή. Την ενθουσιάζουν οι εικόνες και τις μεταφέρει με τρόπο μοναδικό στον αναγνώστη, που κυριολεκτικά ταξιδεύει διαβάζοντας.
Η έκδοση είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Δασκάλου της και ποιητή Γιάννη Κουτσοχέρα που της έμαθε όπως λέει μέσα από την ποίηση του να αγαπά το φως της χώρας της.
Η ίδια γράφει στον πρόλογό της: « Αυτό το βιβλίο είναι γραμμένο για τη χώρα μου, στη μνήμη του δασκάλου μου, για το σύντροφο και τα παιδιά μου. Ας ταξιδέψουμε λοιπόν με τους στίχους εκεί που μας οδηγεί η φαντασία του ήχου, της εικόνας και του ονείρου! Εκεί που η ψυχή φεύγει από το σώμα και αναζητεί!»