Η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο ανακοίνωσε ότι προέβη στις αναγκαίες ενέργειες
Βερολίνο
Αλγεινή εντύπωση προκαλεί η διαφήμιση της γερμανικής εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, στο site της οποίας -εάν μπει κανείς από υπολογιστή στην Ελλάδα- εμφανίζεται η προσφορά προς τους αγαπητούς Έλληνες, πως η Sixt δέχεται ξανά δραχμές...
«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt. Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Στην πράξη, φυσικά, το site υπολογίζει την τιμή για παραλαβή οχήματος είτε από Ελλάδα είτε από Γερμανία σε ευρώ.
Η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο ανακοίνωσε ότι προέβη στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά αναφορικά με διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
Ο σύμβουλος Τύπου της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική εκστρατεία της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρείες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους» είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή εκστρατεία η συγκεκριμένη εταιρεία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
www.tovima.gr
Βερολίνο
Αλγεινή εντύπωση προκαλεί η διαφήμιση της γερμανικής εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, στο site της οποίας -εάν μπει κανείς από υπολογιστή στην Ελλάδα- εμφανίζεται η προσφορά προς τους αγαπητούς Έλληνες, πως η Sixt δέχεται ξανά δραχμές...
«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt. Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Στην πράξη, φυσικά, το site υπολογίζει την τιμή για παραλαβή οχήματος είτε από Ελλάδα είτε από Γερμανία σε ευρώ.
Η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο ανακοίνωσε ότι προέβη στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά αναφορικά με διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
Ο σύμβουλος Τύπου της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική εκστρατεία της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρείες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους» είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή εκστρατεία η συγκεκριμένη εταιρεία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
www.tovima.gr