Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Αντρικά μυστικά για το πρώτο ραντεβού

Καλοκαίρι είναι και όλο και κάποιο ραντεβουδάκι θα ψηθεί. Έχεις κι εσύ όμως τις ανασφάλειές σου. Μην ανησυχείς, άνδρας είναι δεν είναι πυρηνική φυσική.

Εμείς οι άνδρες έχουμε τα κουμπιά μας. Και τα παρακάτω είναι τα σημάδια που θα σου δείξουν πως το πείραμα στέφθηκε με επιτυχία.

Αρχικά πρόσεξε να είσαι ο εαυτός σου. Όποιος και να είμαι δεν αξίζω να αλλάξεις συμπεριφορά για χάρη μου. Άσε που αν πιάσει ο μασκαρεμένος εαυτός σου, τότε εγώ θα έχω "τσιμπηθεί" με μια άλλη.

Αντρικά μυστικά...


1. Ουδείς χαλαρός στο πρώτο ραντεβού
Όσο αυτοπεποίθηση και να έχω, όσο και να γνωρίζω πως το look μου έχει πέραση (έχει δεν έχει, αυτό είναι μικρής σημασίας) αν πραγματικά μου έχεις κάνει καλή εντύπωση και με ενδιαφέρεις θα έχω τρακ. Θα μου ξεφύγουν κάποια σημάδια αμηχανίας. Όχι τίποτα ιδιαίτερο, ξέρεις. Κανένα κοκοράκι όταν θα παραγγείλω το ποτό μου. Μια αδέξια κίνηση επάνω στο τραπέζι. Κάτι... Αυτό είναι καλό. Μην "στραβώνεις" με την τύχη σου που έπεσες σε αδέξιο!

2. Άντρας είμαι και θέλω να κάνω εντύπωση
Αυτό που πέτυχες εσύ με το όμορφο φόρεμα και την ψηλοτάκουνη γόβα, εγώ θέλω να το κάνω στο "μπλα-μπλα"! Ξέρεις τώρα. Ένας άνδρας πάντα πρέπει να δείχνει καλλιεργημένος, σοβαρός και παράλληλα ευχάριστος. Έξυπνος αλλά και με χιούμορ. Αν λοιπόν έχω μπει σε αυτό τριπάκι, τότε όλα βαίνουν καλώς! Και πρόσεξε, μην αρχίσεις κι εσύ να μονοπωλείς τη συζήτηση. Μπορεί να με ιντριγκάρει η σπιρτόζα απάντηση και η έξυπνη ατάκα, όμως στο πρώτο ραντεβού θέλω να νιώθω πως είμαι στο επίκεντρο. Για να τονωθεί η αυτοπεποίθησή μου.

3. Επιχείρηση αρπαγής τηλεφώνου
Προσπάθησε να φέρεις την κουβέντα στο θέμα "πότε θα τα ξαναπούμε" χωρίς όμως να βιαστείς να δώσεις πρώτη το τηλέφωνό σου. "Μωρέ, αύριο θα είμαι όλη μέρα στη δουλειά. Δεν μου δίνεις το τηλέφωνο σου να σε πάρω μόλις ξεμπερδέψω;" θα σου πω έχοντας στο μυαλό μου πως και το τηλέφωνό σου ζητάω και λιγούρης δεν φαίνομαι.

Άπαξ και πήρα το τηλέφωνο, μην περιμένεις να σου στείλω μηνυματάκι για γλυκιά καληνύχτα από το πρώτο βράδυ. Δεν σκέφτομαι όπως εσύ! Κάθε βήμα μοιάζει στον ανδρικό εγκέφαλο σαν δοκιμασία. Μπορεί λοιπόν να πέρασα την πίστα "πάρε το τηλέφωνό της", όμως η επόμενη είναι ακόμη πιο δύσκολη. "Να την πάρω αμέσως;" "Κι αν δεν το σηκώσει;"! "Κι αν της προτείνω να πάμε για ποτό και βρει κάποια δικαιολογία;"! Όλες αυτές οι σκέψεις πολεμούν στο κεφάλι μου και το τηλέφωνο αργεί... μην απελπίζεσαι! Θα πάρω... αρκεί να έχω προσπαθήσει εγώ να πάρω το τηλέφωνό σου!

4. Σεξ; Ε, όχι και από την πρώτη φορά;
Ό, τι και να ακούς από φίλους, συγγενείς και εχθρούς γένους αρσενικού μην το πιστέψεις. Αν σε νοιάζομαι και θέλω να το πάω σοβαρά μαζί σου θα με πειράξει αν το πας στο σεξουαλικό από το πρώτο βράδυ. Βέβαια πρόσεξε. Το πάθος μου για μια γυναίκα που κυνηγάω για καιρό μπορεί να με παρασύρει. Αλλά σαφέστατα αν καίγομαι να σε κερδίσω δεν θα είναι αυτό το πρώτο μου μέλημα.

5. Όταν ξεφορτώνομαι τους κολλητούς μου
Έχουμε βγει μαζί με την παρέα. Είναι από εκείνα τα πρώτα αναγνωριστικά ραντεβού που προτιμάς να είσαι με περισσότερους γύρω σου για να αισθανθείς πιο άνετα. Αν ξαφνικά όλοι οι κολλητοί μου θυμηθούν πως έχουν ένα ραντεβού, το θερμοσίφωνα ανοικτό ή οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία τότε είσαι σε καλό δρόμο. Αρκεί στη συνέχεια να σου ζητήσω να πάμε κάπου πιο ήσυχα για να τα πούμε και όχι για να... βγάλουμε τα μάτια μας! Γιατί αν διώξω κολλητό για σεξ, τότε ίσως πρέπει να προβληματιστείς!