Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Καλησπέρα Έλληνες.Καλησπέρα τέκνα του φωτός.

Είμαι ένας ΕΛΛΗΝΑΣ και εγώ που χτες συμπλήρωσα 25 χρόνια ζωής σε τούτο το δύσμοιρο πλανήτη..Είμαι ένας οργισμένος νέος(δεν χρησιμοποιώ το αγανακτισμένος γιατί έχει γίνει <<σούπα>> τώρα τελευταία) που προσπαθεί να φανταστεί το μέλλον του αλλά δεν μπορεί γιατί κάποιοι το υποθήκευσαν και το κατέστρεψαν,είμαι ένας απαίδευτος νέος γιατί η παιδεία στα σχολεία μας είναι υπό το μηδέν,είμαι ένας κουρασμένος νέος που ΒΑΡΕΘΗΚΑ να ακούω και να βλέπω τους ίδιους ανθέλληνικους και ανθρωπόμορφους σκουπιδοτενεκέδες (βλ.πολιτικοί) να το παίζουν εθνοσωτήρες και από πίσω να μπαίνουν στις στοές,να προσκυνάνε άλλους θεούς και να υποσκάπτουν το μέλλον τις ΕΛΛΑΔΑΣ.

ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!ΕΓΩ ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΡΕ!ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΘΑ ΓΙΝΩ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΣΑΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ.ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΦΥΛΑΞΩ ΤΙΣ <<ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ>>.ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΩ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ.ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑΤΙ........

ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΑΘΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΝΑ ΑΤΕΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ!!