Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ομορφιά σε 5′

Τι μπορώ να κάνω για να αφαιρέσω τα μαύρα σημάδια σε γόνατα και αγκώνες;
Απλώστε ζάχαρη σε μία φέτα λεμόνι και τρίψτε την στην περιοχή. Είναι ένας πολύ φυσικός και αποτελεσματικός τρόπος για να απολεπίσετε την περιοχή.

Πως μπορώ να φτιάξω μία λοσιόν λάμψης με υλικά της κουζίνας;
Ανακατέψτε ίσες ποσότητες από ελαιόλαδο και χυμό πορτοκαλιού και κάντε μασάζ στην επιδερμίδα σας για πέντε λεπτά. Στη συνέχεια, αφαιρέστε με ζεστό νερό.
Πως μπορώ να βγάλω σημάδια από στυλό;
Τρίψτε λίγη οδοντόπαστα πάνω στο σημάδι.
Υπάρχει κάποιος γρήγορος τρόπος να ξεφορτωθώ ένα σπυράκι;
Πριν πάτε για ύπνο σπάστε μία ασπιρίνη σε νερό, βάλτε λίγο σε βαμβάκι και ταμπονάρετε τοπικά. Μειώνει την κοκκινίλα και είναι αντιβακτηριδιακό.
Ξέχασα το νεσεσέρ μου με τα απαραίτητα (ρουζ, κονσίλερ) και θέλω λίγη λάμψη στο πρόσωπο μου. Έχω μόνο το λίπγκλος. Μπορώ να κάνω κάτι;
Ναι! Ταμπονάρετε λίγη ποσότητα λίπγκλος κατά μήκους των ζυγωματικών και στο κάτω μέρος της μύτης και βέβαια στα χείλη. Ακούγεται παράξενο αλλά με αυτό τον τρόπο η επιδερμίδα φωτίζει!
Θέλω να φαίνονται τα νύχια μου πιο καθαρά και περιποιημένα. Ποιος είναι ο πιο γρήγορος δρόμος;
Λιμάρετε λίγο να αποκτήσουν ένα καλό σχήμα και απλώστε δύο στρώσεις από το γυαλιστικό σας.
Πως απομακρύνω στη στιγμή την κούραση από το πρόσωπο μου;
Με λίγο ρουζ και μάσκαρα. Κάνουν θαύματα.
Η μάσκαρα βρίσκεται στο τελείωμα της. Τι μπορώ να κάνω για να εκμεταλλευτώ και την τελευταία σταγόνα της;
Τοποθετήστε τη συσκευασία σε ένα μπολ με ζεστό νερό για λίγα λεπτά.
Πως μπορώ να σταματήσω το στρες που μου κλέβει τη λάμψη;
Κάντε μασάζ με λίγο αιθέριο έλαιο λεβάντας στο μέτωπο σας και πάρτε βαθιές αναπνοές. Το αιθέριο έλαιο λεβάντας είναι must have προϊόν για μία beauty γιατί έχει ηρεμιστικές ιδιότητες. Μπορείτε να έχετε και στο συρτάρι του γραφείου σας.
jenny.gr