Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Αγαπητή μου Αλέκα.


Σε ακούω τόση ώρα στη Βουλή να λες τα ίδα που λες εδώ και χρόνια. Λες και κάνεις μάθημα οικονομίας σε τεχνικό λύκειο. Υπάρχει και η πραγματικότητα. Κι η πραγματικότητα είναι ότι μπήκα πολλές φορές στον πειρασμό να σε ψηφίσω, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς θα μου συμβεί.
Μπορείς επιτέλους να με βοηθήσεις να καταλάβω πρακτικά, με καθαρά λόγια, τι θα μου συμβεί αν ψηφίσω ΚΚΕ και ..
σε κάνω κυβέρνηση;
Με πρακτικά βήματα, μπορείς να μου δώσεις ένα χρονοδιάγραμμα;
Ας πούμε ότι σε κάνω κυβέρνηση, στις 10 Δεκεμβρίου.
Τι ακριβώς θα μου συμβεί στις 11 Δεκεμβρίου;
Τι θα αλλάξει στη ζωή μου στις 12 Δεκεμβρίου;
Πώς θα είμαι πλέον στην δουλειά μου, -ιδιωτικός υπάλληλος- στις 13 Δεκεμβρίου;
Πώς θα είναι η περιουσία μου -ένα σπιτάκι με στεγαστικό κι ένα Ι.Χ. 1400 κ.ε. στις 14 Δεκεμβρίου;
Πόσα λεφτά θα έχω στην τσέπη στις 15 Μαρτίου; (εντάξει, με Σαμαρά, Παπανδρέου κλπ, ξέρω ότι θα είναι λιγότερα. Μαζί σου πόσα θα είναι;)
Πότε θα βγώ στη σύνταξη με κυβέρνηση ΚΚΕ; Θα μειώσεις π.χ. το όριο συνταξιοδότησης; Πόσο επίδομα ανεργίας θα παιρνω, αν μείνω άνεργος; Θα υπάρχουν ιδιωτικά γυμνάσια με το ΚΚΕ αν γίνει κυβέρνηση; Σε ποιούς θα ανήκουν τα ταξί;

Δώσε μας επιτέλους έναν "οδικό χάρτη" να δούμε αν αξίζει να σε ακολουθήσουμε. Να καταλάβουμε τι ακριβώς θα αλλάξει πρακτικά στη ζωή μας, με ΚΚΕ στην κυβέρνηση (εκτός αν δεν θες να γίνεις κυβέρνηση, αλλά απλά να υπάρχεις για να εκτονώνεσαι με ξύλινες ατάκες στη Βουλή. Αλλά πες μου να το ξέρω, να μην σ΄έχω στα υπόψη).

Μπορεί πράγματι, το ΚΚΕ να είναι η λύση. Αλλά δεν καταλαβαίνω πώς ακριβώς θα είναι η ζωή μου με αυτό στην κυβέρνηση. Βοήθησέ με επιτέλους πρακτικά να καταλάβω.

Και μη με παραπέμπεις σε τσιτάτα, μανιφέστα και εγχειρίδια κομμουνισμού, σε θεωρητικολογίες δηλαδή. Αυτό μου ΄κανε και το λαμογιοΠασοκ, με έβαλε να διαβάζω ΄"διακηρύξεις", προγράμματα, τρίτους δρόμους και σοσιαλιστικά οράματα, με έψησε και όταν το ΄φερα στην εξουσία, μου 'ριξε μια ακροδεξιά ξεγυρισμένη σβουρχιτή φάπα, όντας το πιό δεξιό κόμμα του πλανήτη, που δεν ξαναδιαβάζω "μανιφέστα" και πίτσες μπλε !

Καθαρά λόγια για το τι θα μου συμβεί στην πράξη θέλω κι όχι αμπελιφολοσοφίες.