Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Ως σέξι και εκρηκτική...αγρότισσα φωτογραφήθηκε στο περιοδικό NITRO η Σταρ Ελλάς 2011 Ηλιάνα Παπαγεωργίου.

Με σούπερ μίνι τζιν φούστα και καρό πουκάμισο που αφήνει ελάχιστα στη φαντασία είναι σχεδόν βέβαιο ότι η 22χρονη καλλονή...δεν ταιριάζει με την ελληνική ύπαιθρο.



Μπορεί η Ηλιάνα Παπαγεωργίου να μην κατάφερε να ξεχωρίσει στο διαγωνισμό Μις Υφήλιος κατάφερε όμως να κερδίσει τις εντυπώσεις αλλά και το θαυμασμό του ανδρικού φύλου. Η ίδια βέβαια δηλώνει ερωτευμένη.
«Το δικό μου αγόρι έχει τα βασικά χαρακτηριστικά που μου αρέσουν: ψηλός, μελαχρινός, αξύριστος και λίγο δύσκολος. Το τελευταίο είναι αυτό που μου αρέσει περισσότερο», είχε αποκαλύψει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό Downtown για τον άνδρα που της έχει κλέψει την καρδιά. «Σπουδάζει αρχιτέκτονας στο Βόλο και είμαστε μαζί έναν χρόνο και τέσσερις μήνες. Δεν βλεπόμαστε συχνά και μου αρέσει αυτή η δυσκολία. Νιώθει υπερήφανος για μένα και συμβιβάζεται που είναι μακριά μου όπως κι εγώ από εκείνον».



Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου είχε αποκαλύψει και το πώς αισθάνονται οι γονείς της με τη δημοσιότητα. «Οι γονείς μου νιώθουν υπερήφανοι για το γεγονός ότι δεν τους έχω εκθέσει ή προσβάλει. (...) Είμαι υπεύθυνο άτομο, μαζεύω χρήματα και βοηθώ τους δικούς μου. Άρα πιστεύω ότι τους έκανα υπερήφανους ως Ηλιάνα. Ως μοντέλο δεν ξέρω… Καμία φορά ντρέπονται λιγάκι γιατί τους ενοχλεί η δημοσιότητα».