Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Ο ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ ΓΙΑ ΤΟ ...ΣΕΞ


























Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό Parade ο Brad Pitt μίλησε για όλα... Για τη σχέση του με την Αντζελίνα Τζολί, για την αντίδρασή του αν κάποιο από τα παιδιά του γινόταν στο μέλλον ομοφυλόφιλος, για τη χρήση μαριχουάνας, αλλά και για το ''μυστικό'' μέρος στο σπίτι του που του αρέσει να κάνει σεξ!

Είναι προφανές ότι ήταν αποφασισμένος να μιλήσει και το έκανε χωρίς φόβο και πάθος. Η πρεμιέρα της νέας του ταινίας ''Inglourious Basterds'' με την υπογραφή του Κουέντιν Ταραντίνο ήταν απλά η αφορμή... Ο Brad Pitt προχώρησε σε μία πραγματική εξομολόγηση στον δημοσιογράφο του Parade περί γάμου, πατρότητας και σεξ!

Στην Αντζελίνα έχει βρει την ''αδελφή ψυχή'' του, αλλά επιμένει να μην την παντρεύεται. «Όταν με ρωτάνε για ποιόν λόγο δεν παντρεύομαι με την Αντζελίνα, απαντώ πως γάμος θα γίνει εάν θα είναι νόμιμος για όλους. Εμμένω στην άποψή μου και δεν κάνω πίσω παρόλο που έλαβα αρνητικά mails από πολλές θρησκευτικές οργανώσεις» δήλωσε ο Pitt σε σχετική ερώτηση.

Η ζωή του έχει αλλάξει δραστικά από τότε που έγινε μπαμπάς. ''Όταν παίρνω έναν δρόμο στη ζωή μου τον πηγαίνω μέχρι το τέλος. Ύστερα διαλέγω έναν άλλον. Στο παρελθόν διάλεξα να μην έχω παιδιά. Τώρα είναι καιρός για οικογένεια. Τα παιδιά έχουν δεσπόζουσα θέση στη ζωή μου τώρα, ενώ παλιότερα δεν ήταν έτσι τα πράγματα.''

Κι αυτό που τον ενδιαφέρει είναι τα παιδιά του να είναι ευτυχισμένα. ''Θα με πείραζε αν κάποιο παιδί μου γινόταν gay; Καθόλου. Θέλω τα παιδιά μου να ζουν τη ζωή που θέλουν. Να νιώθουν πλήρη. Ελπίζω να μπορέσω να διδάξω στα παιδιά μου να είναι αυτοί που πραγματικά θέλουν να είναι.''

Ο Pitt δεν διστάζει να αποκαλύψει ότι στην αρχή της καριέρας του έκανε χρήση μαριχουάνας. ''Ύστερα το έκοψα. Βαρέθηκα. Είχα τελείως αποβλακωθεί.''

Για το τέλος, σας αφήσαμε την πιο... πικάντικη λεπτομέρεια. Πού λατρεύει να κάνει σεξ, φυσικά με την Αντζελίνα; Κρατηθείτε... Σε μια μυστική σπηλιά πίσω από έναν καταρράκτη στην πισίνα μίας από τις πολυτελείς επαύλεις του!

αναρτηθηκε απο nooz.gr