Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

«Θα του γ@...ω το σπίτι του Νίκου

Ο Αχιλλέας Μπέος συνδιαλέγεται με έναν Στιβ και σχολιάζουν το σκάνδαλο casetagate. Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου μιλά για την πίεση που αποκάλυψε ότι δέχθηκε ο διαιτητής Δαλούκας και αναφέρεται στον Νικόλα Πατέρα με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς, διότι τον θεωρεί υπεύθυνο για την διαρροή του σκανδάλου...


Ο Στιβ καλεί τον Αχιλλέα Μπέο

Στιβ: Πάντως και την Πέμπτη που θα κάνεις την συνέντευξη, για αυτό σε πήρα, να είσαι προσεκτικός γιατί αυτά που θα πεις να μην μπορεί να χρησιμοποιηθούν εναντίον σου.
Αχιλλέας: Στιβ εγώ άκου να σου πω κάτι, για τον κόσμο μιλάμε και για δικαστικώς και αυτά ότι ήταν να πάθω το έπαθα, δεν έχω να πάθω τίποτα άλλο.
Στιβ: Εγώ απλώς στο λέω.
Αχιλλέας: Θα είμαι μαλ...ας όμως από αυτή την ιστορία να αφήσω το Νίκο να ξεφύγει. Θα του γα...σω το σπίτι. Χωρίς να γίνω ρουφιάνος, πρόσεξε όταν θα με φτάσει στο σημείο να πω και άλλα πράγματα θα αναφερθώ σε αυτά. Εγώ θα τον ξεπατώσω τώρα με την άρση του απορρήτου. Θα κάνουμε επιστολή στον εισαγγελέα, στον Πρόεδρο του Αρείου Πάγου, κάντε άρση απορρήτου.
Στιβ: Ναι.
Αχιλλέας: Επειδή σου είπε ότι θα έχω πρόβλημα εγώ μαζί του. Εγώ δεν σου είπα θα έχει και αυτός μαζί μου; Για να δούμε. Αν νομίζει με 200 χιλιάρικα που έδωσε στην αστυνομία θα αλλάξει την άποψη της γνώμης και θα εξαγοράσει συνειδήσεις είναι γελασμένος.
Στιβ: Εσένα πιστεύεις θα σε καλέσει ο εισαγγελέας;
Αχιλλέας: Εμένα 2 πράγματα μπορεί αν γίνουν ή να με καλέσει για μάρτυρα ή να κρίνει από όλα αυτά που κατέθεσαν όλοι αυτοί και που θα καταθέσουν ότι υπάρχει λόγος να με πάει για δίκη.
Στιβ: Ποιοι θα καταθέσουν; Ο Πιλάβιος έχει να καταθέσει ακόμη.
Αχιλλέας: Ο Πιλάβιος και ο Βασάρας.
Στιβ: Και ο Βασάρας. Τι να καταθέσει ο Βασάρας;
Αχιλλέας: Τίποτα δεν πρόκειται να καταθέσει.
Στιβ: Ο Πιλάβιος τι να καταθέσει;
Αχιλλέας: Μα δεν έχει συμβεί τίποτα, ο Δαλούκας ξέρεις τι έχει πει;
Στιβ: Ναι ξέρω.
Αχιλλέας: Τι;
Στιβ: Ότι του έκανες πίεση αλλά λέει δεν μου έγινε πρόταση δωροδοκίας.
Αχιλλέας: Ναι. 'Αντε λοιπόν πήγαινε με εμένα για δίκη.
-------------------
Αχιλλέας: Τι θα πει δηλαδή; Ποια είναι η πίεση; Τι σου είπα; Να παίξεις κόντρα στον Παναθηναϊκό; Μπράβο. Έπαιξες. Άρα λοιπόν η πίεση που σου έκανα, δεν σε φοβέρισε, δεν φοβήθηκες. Άσε τις μαλ...ιες, γαμ... τα.
Στιβ: Παιδικά πράγματα είναι όλα αυτά.
Αχιλλέας: Είναι ντροπή που μιλάς με αυτόν τον που...η ακόμα στο λέω. Κατακριτέος από όλο τον κόσμο είναι ο ρουφιάνος.
Πηγή: intime.gr