Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

«Έχω παρουσιάσει δελτίο ενώ ήμουν ντίρλα» είπε η Ελεονώρα


"Ντίρλα" στο μεθύσι και η Ελεονώρα!

Μιας και ο αγαπημένος μας Θέμης Γεωργαντάς "σούρωσε" στον αέρα το πρωί της Κυριακής με ρακές, η Ελεονώρα Μελέτη δήλωσε ότι έχει κάνει δελτίο ειδήσεων "ντίρλα" στο μεθύσι!...

Αυτά που είπε ήταν:

«Έχω παρουσιάσει δελτίο ενώ ήμουν ντίρλα» είπε η Ελεονώρα και έδωσε τη δική της εξήγηση: «Έχω πει δελτίο ειδήσεων Παραμονή Πρωτοχρονιάς -31 Δεκεμβρίου- του 2003 ή του 2004 στο Alter, στις 5.30 το απόγευμα όπου έχουν ήδη έρθει οι μεζέδες και τα κρασιά απ’ έξω, γιατί μας πρόσεχαν να περάσουμε καλά αυτή τη μέρα, και έχω πει το δελτίο ντίρλα!».

Η γνωστή παρουσιάστρια συνέχισε όμως την περιγραφή της: «Να βλέπω το autocue να κουνιέται πάνω κάτω και να είναι θολό. Ευτυχώς, βγήκε το δελτίο γιατί ήταν των 5 λεπτών, αλλά και πάλι δεν είχε κανένα βίντεο και ήταν μόνο voice over!».

Και κάτι μας έλεγε ότι καλοπερνάνε εκεί στο

Alter!!