Με τους υπηρεσιακούς (του) παράγοντες τα έβαλε (μας είπαν οι βουλευτές του νομού) ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, εκφράζοντας έντονα την οργή του για τις καθυστερήσεις στα παράλληλα έργα της εθνικής οδού.
Μετά, μάλλον έδωσε τόπο στην οργή κι αντί να ζητήσει τις παραιτήσεις τους (που ταλαιπωρούν αδίκως έναν ολόκληρο νομό, εκατόν τόσες χιλιάδες νοματαίους), τους τιμώρησε αυστηρά, με την ποινή να ξανάρθουν στην Πιερία, να ξανακάνουν επιτόπια αυτοψία, να ξαναδούν τις ελλείψεις που υπάρχουν στους παράπλευρους δρόμους της εθνικής οδού και να τις εμπεδώσουν.
Διότι, είναι προφανές, ότι όταν ήρθαν πέρυσι για αυτοψία, στις 18 Απριλίου του 2008, πάλι με εντολή του υπουργού, δεν πρόσεξαν καλά και τα πέρασαν, φαίνεται, όλα στο ντούκου.
Εκτός κι αν παράπεσαν κάπου οι σημειώσεις τους και τις έχασαν και δεν τις ξανάψαξαν, το ξέχασε κι ο υπουργός (τι να πρωτοθυμηθεί ο άνθρωπος!) και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, να τον εκθέτουν, γκοτζάμου υπουργό (οι υπηρεσιακοί παράγοντες) στα μάτια των εκπροσώπων της Πιερίας, που είχαν δέσει κόμπο τις περσινές δεσμεύσεις του.
Ευτυχώς, οι τελευταίοι επέδειξαν περίσσεια μεγαθυμία και δέχθηκαν με χαρά τη νέα δέσμευση του υπουργού ότι θα τηρήσει τις παλιές δεσμεύσεις του.
Επίσης, δέχθηκαν με ικανοποίηση τη διευκρίνιση του υπουργού ότι, μόλις γίνει ο νέος σταθμός διοδίων στο Αιγίνιο, θα μειωθεί το αντίτιμο στο σταθμό της Λεπτοκαρυάς (πράγμα το οποίο είχε διευκρινίσει κι ο εκπρόσωπος της παραχωρησιούχου εταιρείας, προ μηνών στα δικαστήρια Κατερίνης, αλλά δεν ήταν στην αίθουσα οι συγκεκριμένοι εκπρόσωποι και δεν το άκουσαν) κι έτσι, όσοι αποφασίσουν να περάσουν τρεις απανωτούς σταθμούς διοδίων (Μάλγαρα, Αιγίνιο, Λεπτοκαρυά) για να πάνε στον Πλαταμώνα, θα έχουν κέρδος 1 ευρώ!
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο υπουργός εμφανίστηκε πολύ αυστηρός απέναντι στην παραχωρησιούχο εταιρεία. Αν καταλάβαμε καλά όσα μας μετέφεραν οι βουλευτές του νομού, την απείλησε ότι δεν θα της αναθέσει τα πρόσθετα έργα (τους πλήρεις κόμβους δηλαδή, το κόστος των οποίων, όπως μας είπε πέρυσι, θα επιβαρύνει εξ ολοκλήρου το δημόσιο κορβανά), σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι καθυστερεί, αλλά θα τα αναθέσει σε άλλον εργολάβο. Με διαγωνισμό ή με απευθείας ανάθεση δεν το ξεκαθάρισε.
Όπως δεν ξεκαθάρισε και τι θα γίνει με τα πλευρικά διόδια, τα οποία η εταιρεία μπορεί να εισπράττει ακόμη και σε κάθε έξοδο επαρχιακού δρόμου στην εθνική οδό, με βάση το εκ της σύμβασης (που κυρώθηκε στη Βουλή, έστω κι αν πιάστηκαν αδιάβαστοι οι ψηφίσαντες βουλευτές) δικαίωμά της.
Θα πατήσει πόδι ο υπουργός, αψηφώντας τη σύμβαση, ή το είπε κι αυτό έτσι, για να γλυτώσει απ’ τη γκρίνια αυτών των περίεργων κατοίκων της Πιερίας, που απ’ τη μια κατηγορούν το κράτος ως ανίκανο να διαχειριστεί τις υποθέσεις τους κι απ’ την άλλη τα βάζουν με τους ιδιώτες που αποδεικνύονται ικανοί να φυλάξουν τα συμφέροντά τους και μόνο;
Με τους υπηρεσιακούς (του) παράγοντες τα έβαλε (μας είπαν οι βουλευτές του νομού) ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, εκφράζοντας έντονα την οργή του για τις καθυστερήσεις στα παράλληλα έργα της εθνικής οδού.
Μετά, μάλλον έδωσε τόπο στην οργή κι αντί να ζητήσει τις παραιτήσεις τους (που ταλαιπωρούν αδίκως έναν ολόκληρο νομό, εκατόν τόσες χιλιάδες νοματαίους), τους τιμώρησε αυστηρά, με την ποινή να ξανάρθουν στην Πιερία, να ξανακάνουν επιτόπια αυτοψία, να ξαναδούν τις ελλείψεις που υπάρχουν στους παράπλευρους δρόμους της εθνικής οδού και να τις εμπεδώσουν.
Διότι, είναι προφανές, ότι όταν ήρθαν πέρυσι για αυτοψία, στις 18 Απριλίου του 2008, πάλι με εντολή του υπουργού, δεν πρόσεξαν καλά και τα πέρασαν, φαίνεται, όλα στο ντούκου.
Εκτός κι αν παράπεσαν κάπου οι σημειώσεις τους και τις έχασαν και δεν τις ξανάψαξαν, το ξέχασε κι ο υπουργός (τι να πρωτοθυμηθεί ο άνθρωπος!) και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, να τον εκθέτουν, γκοτζάμου υπουργό (οι υπηρεσιακοί παράγοντες) στα μάτια των εκπροσώπων της Πιερίας, που είχαν δέσει κόμπο τις περσινές δεσμεύσεις του.
Ευτυχώς, οι τελευταίοι επέδειξαν περίσσεια μεγαθυμία και δέχθηκαν με χαρά τη νέα δέσμευση του υπουργού ότι θα τηρήσει τις παλιές δεσμεύσεις του.
Επίσης, δέχθηκαν με ικανοποίηση τη διευκρίνιση του υπουργού ότι, μόλις γίνει ο νέος σταθμός διοδίων στο Αιγίνιο, θα μειωθεί το αντίτιμο στο σταθμό της Λεπτοκαρυάς (πράγμα το οποίο είχε διευκρινίσει κι ο εκπρόσωπος της παραχωρησιούχου εταιρείας, προ μηνών στα δικαστήρια Κατερίνης, αλλά δεν ήταν στην αίθουσα οι συγκεκριμένοι εκπρόσωποι και δεν το άκουσαν) κι έτσι, όσοι αποφασίσουν να περάσουν τρεις απανωτούς σταθμούς διοδίων (Μάλγαρα, Αιγίνιο, Λεπτοκαρυά) για να πάνε στον Πλαταμώνα, θα έχουν κέρδος 1 ευρώ!
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο υπουργός εμφανίστηκε πολύ αυστηρός απέναντι στην παραχωρησιούχο εταιρεία. Αν καταλάβαμε καλά όσα μας μετέφεραν οι βουλευτές του νομού, την απείλησε ότι δεν θα της αναθέσει τα πρόσθετα έργα (τους πλήρεις κόμβους δηλαδή, το κόστος των οποίων, όπως μας είπε πέρυσι, θα επιβαρύνει εξ ολοκλήρου το δημόσιο κορβανά), σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι καθυστερεί, αλλά θα τα αναθέσει σε άλλον εργολάβο. Με διαγωνισμό ή με απευθείας ανάθεση δεν το ξεκαθάρισε.
Όπως δεν ξεκαθάρισε και τι θα γίνει με τα πλευρικά διόδια, τα οποία η εταιρεία μπορεί να εισπράττει ακόμη και σε κάθε έξοδο επαρχιακού δρόμου στην εθνική οδό, με βάση το εκ της σύμβασης (που κυρώθηκε στη Βουλή, έστω κι αν πιάστηκαν αδιάβαστοι οι ψηφίσαντες βουλευτές) δικαίωμά της.
Θα πατήσει πόδι ο υπουργός, αψηφώντας τη σύμβαση, ή το είπε κι αυτό έτσι, για να γλυτώσει απ’ τη γκρίνια αυτών των περίεργων κατοίκων της Πιερίας, που απ’ τη μια κατηγορούν το κράτος ως ανίκανο να διαχειριστεί τις υποθέσεις τους κι απ’ την άλλη τα βάζουν με τους ιδιώτες που αποδεικνύονται ικανοί να φυλάξουν τα συμφέροντά τους και μόνο;
eptanews