Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

μπορείτε να κρατάτε εσείς τα λογιστικά βιβλία της επιχείρησής μου;



Επειδή αγαπητέ μου Υπουργέ, ο λογιστής μου "τα ΄χει παίξει", "έχει βαρέσει μπιέλα", "τα ΄φτυσε", με τις απανωτές αλλαγές και τον φορολογικό λαβύρινθο, μήπως μπορείτε να κρατάτε εσείς τα λογιστικά βιβλία της επιχείρησής μου; Πλερώνω όσο- όσο !
Ένα μικρό μαγαζάκι έχω, θα τα καταφέρετε.
Αν χρειαστεί πλερώνω και βοηθό (τον Γιώργο π.χ.;)

Τι να πεί για παράδειγμα κανείς διαβάζοντας:

"Ειδικά για τους ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες, σύμφωνα με πληροφορίες, θα προστίθενται παράμετροι όπως το είδος της επαγγελματικής δραστηριότητας και η προϋπηρεσία στο επάγγελμα, η περιοχή της επαγγελματικής εγκατάστασης και τα τετραγωνικά αυτής, οι αμοιβές του προσωπικού και ο αριθμός τους. Ολα αυτά θα οδηγούν με τη χρήση συγκεκριμένων μαθηματικών τύπων σε ένα ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα το οποίο θα υπερισχύει ακόμα και έναντι των τεκμηρίων, πολύ περισσότερο δε έναντι των εισοδημάτων που προκύπτουν με βάση τον λογιστικό προσδιορισμό. "

διαβάστε και: