Το facebook προσθέτει ένα ακόμα επεισόδιο στις κόντρες των μεγάλων εταιριών στο διαδίκτυο. Η εξαγορά του FriendFeed φέρνει την δημοφιλή πλατφόρμα δικτύωσης σε απευθείας αντιπαράθεση με την Google.
To FriendFeed είναι μια πλατφόρμα για διαμερισμό πολυμέσων και ενσωματώνει μια μηχανή αναζήτησης "πραγματικού χρόνου". Αυτή επιτρέπει για αναζήτηση πληροφοριών που δημιουργούνται "ζωντανά" και όχι με τον παραδοσιακό τρόπο της Google που αρχειοθετεί συνεχώς αυτά που εμφανίζονται στις σελίδες.
Όλοι περίμεναν ότι η υπηρεσία θα αγοραστεί από την Google ή την Twitter αφού μια τέτοια μηχανή θα επέτρεπε σε κάποιον να ψάχνει γρήγορρα τα μηνύματα που μόλις έγραψε κάποιος.