Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Μαρία Ματσούκα: Ελεύθερη κι ωραία



«Πονοκέφαλος» φαίνεται πως είναι για τη Μαρία Ματσούκα το αναγνωρίσιμο επίθετο. «Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, θα άλλαζα το επίθετό μου» λέει και εξηγεί γιατί το να κουβαλάς ένα διάσημο επίθετο δεν συνυπολογίζεται στα ατού σου...

Η τραγουδίστρια και αδελφή της γνωστής ηθοποιού είναι η μικρότερη της οικογένειας, στην οποία υπάρχει και ένα αγόρι. Όπως εξομολογείται στο «Down Town», με την αδελφή της είχαν πάντα μια σχέση λατρείας και η Δήμητρα τη διάβαζε, την πρόσεχε και ήθελε να είναι η καλύτερη παντού.

«Για μένα ήταν πάντα η αδελφή μου. Ποτέ δεν την είδα διαφορετικά, ούτε αφήσαμε να μας επηρεάσει όλο αυτό που της συνέβαινε. Παράλληλα, όμως, ήμουν και πολύ ενθουσιασμένη όταν ξεκινούσε την καριέρα της» λέει και προσθέτει πως η υποκριτική δεν την ενθουσίασε, οπότε η ίδια δεν ασχολήθηκε με αυτή.
Η Μαρία Ματσούκα κάνει καριέρα στο τραγούδι, με το οποίο ασχολείται εδώ και περίπου 5 χρόνια, ύστερα από μία ακρόαση για τον Πάνο Κιάμο στην οποία πήρε μέρος.

«Μου έκανε και καλό το επίθετό μου, μου έκανε όμως και πολύ κακό. Ο κόσμος με έκρινε πιο αυστηρά. Πολλοί μάλιστα το αντιμετώπισαν με αντιπάθεια: “α, είναι η αδελφή της γνωστή και θέλει να γίνει κι αυτή”, έλεγαν» αναφέρει η Μαρία.

«Το λαϊκό ρεπερτόριο το έχω αφήσει πια πίσω» λέει η τραγουδίστρια, που πλέον συνεργάζεται με τον ράπερ ΛΑΒΑ. Ωστόσο, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να εμφανιστεί ξανά στα μπουζούκια, σε πιο μοντέρνα σχήματα όμως.

Παράλληλα, η Μαρία ξεκαθαρίζει πως οι φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο και την εμφανίζουν με το στήθος έξω από την μπλούζα της είναι προϊόν φωτομοντάζ, ενώ αποκαλύπτει πως χώρισε πριν από έναν μήνα και υποστηρίζει ότι δεν έχει κάνει, ούτε θα έκανε, κάτι extreme για έναν άνδρα.