Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Από πολύ μικρός είχα γκόμενες και τις πασπάτευα. Παίζαμε δήθεν... ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΓΚΟΥΣΓΚΟΥΝΗΗΗΗ

Είναι 77 χρονών. Τα λέει στο Nitro.



«Μένω στην Αγία Παρασκευή, ξυπνάω κάθε μέρα στις 6:30 το πρωί, ασχέτως του τι ώρα έχω κοιμηθεί το προηγούμενο βράδυ, παίζω ρακέτες ή πηγαίνω για χειμερινό μπάνιο στη Λούτσα, τρώω φαγητό με τα φιλαράκια μου ή πηγαίνουμε για κρασάκι ή για καφέ. Γυρίζω συνέχεια, δεν κάθομαι».

«Μεγάλωσα στη Λάρισα. Από πολύ μικρός είχα γκόμενες και τις πασπάτευα. Παίζαμε δήθεν, αλλά εμένα το μυαλό μου ήταν στο πώς θα τις έβαζα κάτω, το μάτι μου έπαιζε συνέχεια. Από 15 χρονών, ο πατέρας μου με κυνηγούσε στα μπουρδέλα. Ήμουνα γεννημένος γυναικάς».

«Όποτε ερχόταν καμιά καλλιτέχνιδα στο Αλκαζάρ, το μαγαζί στη Λάρισα, γινόταν χαμός. Μου είχαν αναθέσει μάλιστα οι ιδιοκτήτες να πηγαίνω εγώ να υποδέχομαι τα κορίτσια, κι άμα μου άρεσε πολύ κάποια, δεν κρατιόμουνα».

«Στα γυρίσματα είχα πιάσει δυο τρεις κοπέλες γκόμενες, έβγαζα όλη τη μέρα φωτογραφίες και μετά πηγαίναμε και κάναμε τα δικά μας. Τις πλάκωνα στο πήδημα, κι αυτές το ευχαριστιόντουσαν. 19 χρονών πιτσιρικάς ήμουνα τότε, ήθελα πέντε γυναίκες το λεπτό για να είμαι ικανοποιημένος. Όταν έχω μία γυναίκα, με πιάνει κρίση, την αρπάζω, θέλω να τηνε βάλω κάτω. Δε ζω χωρίς σεξ, με αναζωογονεί».
«Από τις καλύτερες ταινίες μου θεωρώ ότι ήτανε το Sex 13 μποφόρ. Αυτές οι ταινίες είχαν καλά λεφτά, ήτανε και μέσα στο αίμα μου το σεξ, θέμα να καυλώσω σε γύρισμα δεν είχα ποτέ. Σιγά σιγά άρχισε να με μαθαίνει ο κόσμος. Αυτό που νομίζω ότι κέρδιζε το κοινό ήταν ο αυθορμητισμός μου, οι ατάκες μου. Ήταν όλα πολύ αυθεντικά».
«Μία μόνο φορά ερωτεύτηκα στη ζωή μου, και αυτήν τη γυναίκα την παντρεύτηκα. Παντρευτήκαμε μάλιστα δύο φορές. Η γυναίκα μου δε ζήλευε, αλλά της έβαζε λόγια η πεθερά μου, κι έτσι...
χωρίσαμε. Όταν με πήρε πάλι, δεύτερη φορά, της λέω “Γιατί ήθελες να με ξαναπαντρευτείς;”. “Γιατί μετά από σένα είναι το χάος” μου απάντησε. Πήγα με πολλές γυναίκες, πολλές από αυτές με αγάπησαν, αλλά εγώ μόνο με εκείνη ήμουνα δεμένος. Την έχασα πριν από λίγο καιρό και μου στοίχισε ψυχολογικά».
«Εκτός από τη γυναίκα που παντρεύτηκα, ποτέ δεν είχα μόνιμη σχέση. Έκανα γνωριμίες της μιας βδομάδας, το πολύ ένα μήνα, παραπάνω δεν μπορούσα, έφευγα. Έμπαινα σε σπίτια από το παράθυρο, επειδή κάποιες έμεναν με τους γονείς τους. Μου έλεγαν “Μη φωνάζεις πολύ γιατί θα μας πάρουνε χαμπάρι οι γονείς μου”, μα δεν κρατιόμουνα. Ήτανε σαν το φαΐ. Μπορείς να ζήσεις χωρίς φαΐ;»

«Το ’78 έτρωγα στου Φλόκα, ακούω χειροκροτήματα, γυρνάω και βλέπω τον Αντρέα Παπανδρέου με τη Μαργαρίτα. Με κάλεσε στο τραπέζι τους, κάθισα λίγο, την επόμενη μέρα με φώναξε μια κυρία στο γραφείο της. “Κύριε Γκουζγκούνη, τι θα κάνετε με την πολιτική; Θα σας αφήσω ένα μήνα να το σκεφτείτε”. Εγώ απάντησα επιτόπου: “Δεν έχω καμία σχέση με την πολιτική, είναι όλοι ψεύτες”. Την απέκλεισα».

«Δεν αφέθηκα ποτέ να καταστραφώ από γυναίκα. Ορισμένες, όταν τις άφηνα, ήθελαν να εκδικηθούν. Άλλες μου έβαζαν λεφτά κάτω από το μαξιλάρι, τους τα επέστρεφα. Εγώ να πηδήσω ήθελα, δεν ήμουνα νταβατζής. Άμα υπάρχει υγεία και λειτουργούν τα μηχανήματα, δεν έχω ανάγκη κανέναν. Μέχρι σήμερα, πάντως, τα μηχανήματα λειτουργούν άψογα»..

«Ο κόσμος δεν πηδάει σήμερα. Ο λόγος νομίζω ότι είναι ο τρόπος ζωής τους. Όλοι έχουν προβλήματα. Άμα δεν είσαι καλά ψυχολογικά, πώς θα πηδήξεις;»

«Πολλοί με ρωτάνε αν παίζει ρόλο το μέγεθος. Παίζει κάποιο ρόλο, αλλά να μην είναι και υπερβολικό το εργαλείο. 20-22 εκ., το πολύ, αρκούν. Πάνω από 24, δε σε παίρνουνε. Μ’ εμένα πολλές γυναίκες δε δεχόντουσαν να πάνε μαζί μου όταν το έβλεπαν, ήθελαν να μένουμε στο στοματικό».