κεντρικό πληροφορικό σύστημα του ΟΑΕΔ, θα γίνει μέσω του θεσμού του "Ηλεκτρονικού Ανταποκριτή", με έμφαση στις νησιωτικές και άλλες απομακρυσμένες περιοχές της χώρας, ώστε να μην χρειάζεται να επιβαρύνονται οι πολίτες με άσκοπες μετακινήσεις. Αν η ανταπόκριση των ΟΤΑ είναι ικανοποιητική, αναφέρει ο κ. Κουτρουμάνης, θα δημιουργηθούν επιπλέον σημεία εξυπηρέτησης του πολίτη για μια σειρά διαδικασίες που αφορούν τον Οργανισμό.
Η έναρξη της διασύνδεσης ξεκινά πιλοτικά από την Αλόννησο και τη Σκιάθο, σημειώνει επιπλέον ο υπουργός και προσθέτει ότι σήμερα μια σειρά από διαδικασίες μπορούν να γίνουν μέσω ίντερνετ όπως, για παράδειγμα, ο έλεγχος και η καταβολή των οικογενειακών επιδομάτων. Ο υπουργός αναφέρει περαιτέρω ότι στις τοπικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ δεν υπάρχει πλέον "ταμείο" και όλες οι εκταμιεύσεις και πληρωμές γίνονται ηλεκτρονικά αποκλειστικά μέσω τραπεζικών λογαριασμών. Αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο γίνονται και όλες οι αιτήσεις για συμμετοχή σε προγράμματα.
«Στόχος μας είναι η μείωση της αναγκαιότητας για προσέλευση των πολιτών τουλάχιστον κατά 40% την επόμενη διετία, αν ανταποκριθούν και οι άλλες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα στους ρυθμούς μας», σημειώνει ο κ. Κουτρουμάνης και προσθέτει ότι «αυτό είναι και το κλειδί για τη μείωση των αναγκών σε προσωπικό πρώτης γραμμής, το οποίο σήμερα στην πλειονότητά του δίνει μια μεγάλη καθημερινή μάχη με τα προβλήματα».
Ο υπουργός ενημερώνει επιπλέον ότι μέχρι το τέλος του 2011 θα έχει ολοκληρωθεί και η ανάπτυξη του νέου Portal του ΟΑΕΔ με βασικό σκοπό τη διευκόλυνση της σύζευξης προσφοράς και ζήτησης εργασίας μέσω ενός σύγχρονου και λειτουργικού δικτύου καταχωρήσεων έγκυρων για την αποτελεσματικότερη αναζήτηση εργασίας....