ωρίς να σημαίνει πως δεν έχει σημασία για τον τουρισμό της Πιερίας η μετατροπή του άξονα 10 (ο αυτοκινητόδρομος που ξεκινάει από τη Στουτγκάρδη και καταλήγει στην Ελλάδα) σε έναν ασφαλή και σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, εντούτοις είναι πολύ δύσκολο να γίνει ξανα η λεωφόρος που έφερνε το 90% των τουριστών στην Πιερία.
Οι εποχές έχουν αλλάξει.
Και οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους έχουν αντικαταστήσει
τον οδικό τουρισμό και κυρίως αυτόν που γινόταν με λεωφορεία.
Ο μόνος που το έχει αντιληφθεί αυτό είναι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης που με τη βοήθεια των ξενοδόχων κατάφερε και πολλαπλασίασε τους προορισμούς με τους οποίους συνδέεται απευθείας η συμπρωτεύουσα.
ΥΓ. Θυμίζουμε πως η Ελλάδα πριν 10 και πλέον χρόνια θα βοηθούσε στη χρηματοδότηση της κατασκευής του άξονα 10. Και αυτό φαίνεται μπήκε στις Ελληνικές καλένδες προς όφελος άλλων σπουδαιότερων δαπανών όπως πχ. τα 500 εκ. ευρώ το χρόνο για την κάλυψη των ελλειμμάτων της Ολυμπιακής...