Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Όλγα Λαφαζάνη: Αφοσιωμένη στην κορούλα της


Κολλημένη» με την κορούλα της είναι η Όλγα Λαφαζάνη. Η γοητευτική σύζυγος του Νίκου Οικονόμου δεν σταματάει λεπτό να ασχολείται με τη μόλις δύο μηνών κορούλα της, αφού είναι για εκείνη μια πρωτόγνωρη εμπειρία που την κάνει να αισθάνεται πανευτυχής.

«Είμαι αφοσιωμένη 100% στην κόρη μου. Είμαι όλη μέρα μαζί με τη μικρούλα μου, γιατί θέλω το πρώτο διάστημα να είμαι κοντά της» δηλώνει η παρουσιάστρια.

Η Όλγα είναι διπλά χαρούμενη, αφού στο πρόσωπο της κορούλας της βλέπει τον εαυτό της, καθώς της μοιάζει εκπληκτικά. «Μου μοιάζει πολύ. Αυτό μου λένε όλοι όσοι τη βλέπουν. Είναι σαν να βλέπεις εμένα σε μικρογραφία». Όσον αφορά στη βάφτιση της μικρής, έχει αποφασίσει με τον σύζυγό της να γίνει το μυστήριο την επόμενη χρονιά, αφού η κόρη τους είναι ακόμη μωράκι και προς το παρόν αυτό που τους ενδιαφέρει και τους δύο είναι να είναι γερή και δυνατή. «Λέμε να τη βαφτίσουμε του χρόνου τον Απρίλιο. Ακόμη δεν έχουμε αποφασίσει με τον Νίκο τι όνομα θα της δώσουμε. Μπορεί να είναι των γονιών μας, μπορεί κάποιο άλλο, θα δούμε».

Κατά τα άλλα, η Όλγα δεν έχει ακόμη αποφασίσει πότε θα επιστρέψει στα τηλεοπτικά δρώμενα, αφού θέλει να μεγαλώσει λίγο ακόμη η κορούλα της και στη συνέχεια να επανέλθει.