Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Πώς θα σκεφτόμουν αν ήμουν ΔΗΜΑΡΧΟΣ εγώ το Παπαγαλάκι της Πιερίας....

Δημαρχιακή Λογοτεχνία και απαπαπαπαπα

Όταν τον Σεπτέμβρη του 2010 μπήκε στο γραφείο μου ο Διευθυντής της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και μου ανακοίνωσε :
-Kύριε Δήμαρχε έχω έτοιμους τους λογαριασμούς του νερού για ταχυδρόμηση .
πετάχτηκα από την καρέκλα μου.
Δεν είναι δυνατόν σκέφτηκα σε ένα μήνα να έχω εκλογές -να υπάρχουν Δημοτικές εκλογές για την επανεκλογή μου -και εγώ να στέλνω λογαριασμούς στους Δημότες ψηφοφόρους μου .
Μα καλά τόσο χαϊβάνι είμαι ? Ε όχι φυσικά ….
Οπότε Κύριε Διευθυντά του απάντησα :
- για λόγους αλλαγής του λογισμικού των υπολογιστών της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης θα αναστείλετε την αποστολή λογαριασμών αυτό το τετράμηνο και θα στείλετε συγκεντρωτικούς λογαριασμούς ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ !!!
-Ποιά αλλαγή λογισμικού ? τι πράγμα ψέλλισε ο Διευθυντής
-Αυτό που σας λέω Κύριε Διευθυντά μου του απάντησα ορθά κοφτά .
Όταν έμεινα μόνος στο γραφείο μια δεύτερη σκέψη ακόμη πιο μακιαβελική πέρασε από το μυαλό μου
-Κοίτα τύχη σκέφτηκα !
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ : Δεν στέλνω λογαριασμούς νερού , με ψηφίζουν , αλλάζει η χρονιά άρα αυξάνω και τις τιμές χρέωσης του νερού -οπότε τους χρεώνω και το νερό που ήπιαν το 2010 με τιμοκατάλογο του 2011 άρα
ΚΑΙ ΨΗΦΟΥΣ ΠΑΙΡΝΩ και τους τα ΠΑΙΡΝΩ !!!

• Εσείς πως θα σκεφτόσασταν αν ήσασταν Δημότης ενός Δημάρχου που σκέφτεται έτσι ?

*Η παρούσα ιστορία είναι παντελώς φανταστική και οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ